wtorek, 15 marca 2016

happy birthday my sunshine

15 marca dla mnie już nigdy nie będzie taki sam. to już dzień naznaczony, nie jakiś kolejny, bezcelowy, bezosobowy dzień z kawą lub bez. dla mnie to dzień pełen kolorów, mimo szarówy na zewnątrz. rok temu jeden mały dzidziuś zdecydował, że zostanę jego mamą. i choć wtedy, w tę brzydką niedzielę jeszcze tego nie wiedziałam, teraz już wiem, jak nieodwracalnie zmieniło się moje życie.




video


dziś targają mną różne emocje, głównie szczęścia. ale prawda jest taka, że chce mi się płakać, jak widzę ją taką chorą, że wzruszam się rozmyślając, że już mam roczne dziecko. że prawie poryczałam się, gdy po powrocie z dublina tak szybko do mnie przybiegła, żeby się przytulić.

wszystkie te straszne rozstępy, kilogramy tłuszczu, nadprogramowe centrymetry nic nie znaczą w obliczu 10 kilogramów czystej miłości, ośmiu zębów, błękitnych oczu i mojej blond palemki.

już z tego szpitala to nic nie pamiętam, żadnych krzyków, płaczów, nic mnie już nie boli. a przecież jeszcze rok temu wydawało mi się, że nigdy nie zapomnę żadnego z tych dramatów, których dane mi było doświadczyć.

jestem silniejsza, trochę mądrzejsza, jeszcze bardziej podobam się sobie. czasem mam wrażenie, że jestem nie do zatrzymania. i nieprawdą jest, że to mężczyźni czynią nas kobietami. to one, te małe istoty, szczypiące nas nad ranem i podżerające nasze śniadania sprawiają, że osiągamy stuprocentową kobiecość. czy w to wierzycie, czy nie.

dzisiaj, w dniu twoich pierwszych urodzin, mój mały aniołku życzę ci samych najlepszych rzeczy, takich jakich tylko mama może życzyć. jesteś moim życiem, miłością i największą radością mojego życia. słodyczy ty moja. bądź zawsze szczęśliwa, tak jak ja dzisiaj jestem.


video



1 komentarz:

  1. Kochana! Wszystkiego najcudowniejszego dla Twojej malej dziewczyneczki. Niech będzie szczęśliwa. Sciskam Was!

    OdpowiedzUsuń